Alla inlägg under juni 2010

Av lotta - 30 juni 2010 22:00

Hallojsan


Igår var det dax igen för ett viltspår med Håkan, Maria & Imbiss. Jag åkte ut till dom & vi gick i skogen la spåren. Efter 1 h var det dax att gå dom igår la vi in en vinkel för fösta gången & det gick mycket bra.


Sen var det bara att brumma hem för syrran skulle komma över.


På återseende

  

Av lotta - 28 juni 2010 22:00

Hallo 

I helgen har vi varit uppe på landet (Norrtälje) & firat midsommar, helt underbart. Yankee va som att släppa ut en ko på grönbete när vi kom upp helt galen. 


God mat & gott till kaffet 



Va skulle man göra utan skip-bo hi hi hi



Helt underbar helt med god mat & trevligt sällskap, men nån gång måste de roliga ta slut & nu är vi hemma igen i bygget.

I kväll ska jag klippa mig hos syrran & i morgon blir det bada av för oss.
På återseende

  

Av lotta - 21 juni 2010 19:30

Hallo


Igår var jag på SSU med Yankee, han gick i ökl. Vi åkte dit tidigare för jag skulle göra en exteriör på honom så han får sin titel KORAD.


Så vi började med det sen när det var klart blev det lite vattenpaus sen dax att gå ut i ringen. Han blev inte placerad men fick en underbar kritik av dommaren.


Sen fick vi sitta och vänta på grupperna. Vi kom 2:a uppfödargrupp.


Det var superkul att träffa alla som jag inte sätt på länge, speciellt kul var det att träffa Ella unnis syster fast jag fick en tår i ögat när vi pussades... min lilla skrutta.


nää nu är det dax att åter gå.


På återseende

  

Av lotta - 20 juni 2010 21:45

Idag fick Yankee äntligen sin titel KORAD...

hurra hurra hurra

På återseende

  

Av lotta - 12 juni 2010 18:30

hallo där


Idag var det dax igen för lite lydnads träning med Mirre. Jag åkte & hämta upp Maria/Imbiss sen åkt vi ut, det var 3 v sen sist så jag har hunnit träna lite, gick mycke bättre denna gången tycker jag. men så ska det ju vara med.... smiley på vägen hem small mitt öra vet inte va som hände, nu hör jag inget & de trycker skit jobbigt!!!!smileyhoppas att det går över till i morgon, nu ska jag njuta av kvällen som är. Yankee är jätte trött så det är skönt...
I morgon är det nya tag igen.


På återseende

  

Av lotta - 4 juni 2010 21:30

Go kväll

Idag har dom bytt all el i lägenheten och lagt in matta i hallen/köket, så nu bor i på en arb.plats i 7 v. "dom ska göra stambyte och renovera kök" Nu sitter jag i byggdammet från byte av alla kontakter... måndag morgon 7.30 sätter dom igång att riva mitt badrum & då måste jag hunnit gått iväg, sen stänger dom av vattnet 07.00 så det blir att gå upp tidigt på måndag men som tur ÄR så är det ju bara lördag i morgon.

På återseende

  

Av lotta - 3 juni 2010 21:00

Hejsan

Idag har jag skaffat en ny blogg den gamla kan man hitta under länkar.

Nu ska jag försöka uppdatera lite oftare....


på återseende

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards