Alla inlägg under januari 2011

Av lotta - 23 januari 2011 22:00

Hallo

Idag blev det jobba av vill jag säga, vi träna sök i järfälla skogen och sen efter det lite lydnad hos Maria. Yankee va så taggad som vanligt. Sen hade vi 3 nya ekepage som va med oss idag och de va bus kul och deras hundar va jätte duktiga.

Här ska jag skicka Yankee gick knappt att hålla i honom för att han ville iväg direkt.
Här är han tillbaka efter han har hittat figgen och vi leker lite sen är det dax att visa var den ligger nån stanns.

Nu är vi båda helt slut och det blir en lugn kväll för oss båda två.

På återseende

  

Av lotta - 12 januari 2011 19:00

hallo

För nån dag sen fick jag årets bästa mail ang Yankee iallfall, han fick ua på alla sina årliga tester från Albano där han ger blod.

Känns så skönt att veta att man har en kärnfrisk hund.

På återseende

  

Av lotta - 5 januari 2011 22:00

hejsan

Idag var det dax igen för lite träning, dock börja jag dagen med huvudvärk och de hjälpte inte mycke...

Men men en alvedon och sen var det bara att hoppa in i bilen och åka ut till järfälla.

Idag körde jag 3 skick med Yankee sen efter det blev det lite lydnad.
Han va så duktig, de var Imbiss och Mynta med.

Nu är han skit trött och jag samma sak+huvudvärk, men men en dag i morgon med vila står på listan i kväll

På återseende

  

Skapa flashcards