Alla inlägg den 19 juli 2011

Av lotta - 19 juli 2011 22:15

Hallo där


Va ett tag sen jag skrev och alltid har man samma ursäkt att de har varit mycket och Ja jag har inte mer att säga denna gången men nu skriver jag i allfall.... smiley


Ville bara skryta lite med att säga att Yankee har blivit SVCh=svensk viltspårschampion.


Allt börja för ca 1 år sedan då jag fick denna ide att börjar med detta och sen dess har de bra flytit på, ja har tillsammans med Maria/Imbiss tärnat på detta blev ju uppehåll under vintern dock eftersom man inte kan lägga dessa spår i snö. Men under den perioden blev de ju sök i stället med ett gäng som va helt underbart.


När snön släppte så börja vi med viltspåret igen och har sen dess även tävlat gjorde vår sista tävling den 19 juli uppe i Norrtälje och fick en 1:a.


Domarna som jag har varit för har varit helt underbart trevliga, snälla och ärliga i sitt bemötande.


Så med detta vill jag ju skryta om min lilla prins att han e så duktig så som har fixat detta med bravör.


Nu blir de lite semester för båda två på landet i Norrtälje sen tillbaka till verkligheten igen och jobba/träna hund.


På återseende

  

Skapa flashcards