Alla inlägg den 23 juli 2011

Av lotta - 23 juli 2011 16:15

Go dagens


Idag åkte jag & pappa till Närtuna för att kolla på gamla traktorer/bilar. Träffa Helena & Micke med barn. De va nice att komma iväg en stund eftersom de ändå inte va så bra väder idag. Nu blir de lite kaffe på altanen sen dax att fixa mat för kvällen.


Är rätt seg idag eftersom ja inte sov så mycke i natt.


På återseende

  

Av lotta - 23 juli 2011 10:29

God morgon 


I natt har jag inte sovit mycket enligt  yr.no "som btw är den bästa/mest exakta väderkartan enligt mitt tycke" skulle de komma regn vid 24 tiden & nästan exakt på klockslaget så börja de regna & sen lös himlem upp flera gånger av åskan. Gick ut & satte mig en stund & kolla sen la vi oss igen.


Yankee lyckades öppna dörren & sov ute i vardagsrummet i natt han kom in till mig vid åtta tiden & tyckte att vi skulle gå upp men inte jag. Sen på morgonen kom våran nya granne för att säga hej & be om hjälp, Yankee hälsa Å helt otippat kissa på han som tur va missa han honom. Pinsamt  sen drog han en repa ner på deras tomt kolla läget Åå sÅ klart bajasa han där men han såg inte de hann plocka bort de innan.  Pinsamt igen men han verkar ta de bra & gilla Yankee så han va välkommen ner flera gånger...skönt. Nu blir de kaffe sen dax att åka till Närtuna å kolla på lite fina bilar.


På återseende

   

Ovido - Quiz & Flashcards