Direktlänk till inlägg 23 juli 2011

Åsk & mullernatt

Av lotta - 23 juli 2011 10:29

God morgon 


I natt har jag inte sovit mycket enligt  yr.no "som btw är den bästa/mest exakta väderkartan enligt mitt tycke" skulle de komma regn vid 24 tiden & nästan exakt på klockslaget så börja de regna & sen lös himlem upp flera gånger av åskan. Gick ut & satte mig en stund & kolla sen la vi oss igen.


Yankee lyckades öppna dörren & sov ute i vardagsrummet i natt han kom in till mig vid åtta tiden & tyckte att vi skulle gå upp men inte jag. Sen på morgonen kom våran nya granne för att säga hej & be om hjälp, Yankee hälsa Å helt otippat kissa på han som tur va missa han honom. Pinsamt  sen drog han en repa ner på deras tomt kolla läget Åå sÅ klart bajasa han där men han såg inte de hann plocka bort de innan.  Pinsamt igen men han verkar ta de bra & gilla Yankee så han va välkommen ner flera gånger...skönt. Nu blir de kaffe sen dax att åka till Närtuna å kolla på lite fina bilar.


På återseende

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta - 13 augusti 2013 10:48


Hej Idag blev det en extra lång sväng på morgonen men grymt skönt. Nu är hundarna trötta å jag kan plugga i lugn å ro ett tag. På återseende ? ...

Av lotta - 12 augusti 2013 21:30


hallojsan   Idag fick jag ett ryck så här på kvällen och köra lite lydnad, packade in hundarna i bilen och åkte ner till sportfälltet. Jag började att köra Molly, hon var jätteduktig. Vi körde kontaktövningar med störning, platsliggning och linfö...

Av lotta - 11 augusti 2013 11:02

Hejsansvejsan Idag gick vi själva på våran morgonsväng. Då blev det fart, få upp pulsen lite se om man kan få mindre tid på samma avstånd. Gick jättebra men nu sitter vi här på balkongen och eftersvettas allt tre hi hi På återseende ? ...

Av lotta - 6 augusti 2013 22:37

HejIdag tog vi oss ut till tungelsta och hälsade på två av Yankees barn, va några år sedan ja äg har träffat dom så det va jättekul att träffas. Ja ser Yankee så mycket i dom båda två. På återseende      ...

Av lotta - 4 augusti 2013 22:30


HalloI kväll passa ja på att träna lite inkallning med båda två. Va lite svårt från början men tillslut gick det jättebra och vi lyckades bra tillslut. Jag är supernöjd med deras uppträdande. På återseende        ...

Ovido - Quiz & Flashcards