Direktlänk till inlägg 27 juli 2011

En tripp till Närtuan på dagen & middag med syrran å gubben på kvällen

Av lotta - 27 juli 2011 23:30

hejsan


Idag åkte jag till Helene/Micke på dagen & tog en sväng till Thuns för att kolla lite kläder mm, hitta inget kul men de va skönt att komma bort över dagen en sväng. Fika en sväng hos Helene innan ja åkte hem igen. Sen på kvällen kom syrran över & åt med oss. Sen avsluta vi kvällen med att ta en långpromis runt här i området, skönt att gå av den goda efterätten som syrran kom med.


Nu är det dax att sova e helt slut.


På återseende

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta - 13 augusti 2013 10:48


Hej Idag blev det en extra lång sväng på morgonen men grymt skönt. Nu är hundarna trötta å jag kan plugga i lugn å ro ett tag. På återseende ? ...

Av lotta - 12 augusti 2013 21:30


hallojsan   Idag fick jag ett ryck så här på kvällen och köra lite lydnad, packade in hundarna i bilen och åkte ner till sportfälltet. Jag började att köra Molly, hon var jätteduktig. Vi körde kontaktövningar med störning, platsliggning och linfö...

Av lotta - 11 augusti 2013 11:02

Hejsansvejsan Idag gick vi själva på våran morgonsväng. Då blev det fart, få upp pulsen lite se om man kan få mindre tid på samma avstånd. Gick jättebra men nu sitter vi här på balkongen och eftersvettas allt tre hi hi På återseende ? ...

Av lotta - 6 augusti 2013 22:37

HejIdag tog vi oss ut till tungelsta och hälsade på två av Yankees barn, va några år sedan ja äg har träffat dom så det va jättekul att träffas. Ja ser Yankee så mycket i dom båda två. På återseende      ...

Av lotta - 4 augusti 2013 22:30


HalloI kväll passa ja på att träna lite inkallning med båda två. Va lite svårt från början men tillslut gick det jättebra och vi lyckades bra tillslut. Jag är supernöjd med deras uppträdande. På återseende        ...

Skapa flashcards