Alla inlägg den 31 juli 2011

Av lotta - 31 juli 2011 22:00

hallo igen


Nu har vi varit hos jockes päron & ätit middag, direkt när vi kom å skulle gå in så blev jag stucken i överarmen på undersidan. Satan igatan va ont de gjorde. Urk  Ja hade bara lust att skriva men de går ju inte... hi hi hi Sen under kvällen har det värkt lite hela tiden ända in i muskeln i armen hoppas de blir bättre tills i morgon.


På återseende

   

Av lotta - 31 juli 2011 16:40

hejsan svejsan


Idag drog jag med mig syrran på loppis i täby, mycke trevligt skönt att vara ute nu när de är så fint väder. Hon hitta ett ljus & jag hitta 2 halsband till Yankee men dom måste sandpappras lite men han fick ha de ena på sig direkt ändå ser så fint ut.


Nu sitter jag på balkongen me den iskaffe helt underbart.


I kväll blir de familjemiddag ska bli skönt att slippa laga mat  


På återseende

   

Ovido - Quiz & Flashcards