Direktlänk till inlägg 4 augusti 2011

shopping på hög nivå+ lite lydnad

Av lotta - 4 augusti 2011 22:45

Hallo


Ja de blev nått av denna dagen med, fick tag på Maria som har Minna & vi åkte först till bögsgård å gick en långis med hundarna. När vi kom tillbaka var det 2 nyfikan småbarn som kom fram till oss & ville hälsa på hundarna. Efter det åkte vi en snabbis till Komköpcentrum i Rotebro för att jag ville kolla på fotbollsskor. Helt otroligt jag hitta ett par skor & en fiskelina för edast 250 kr tillsammans så då va jag nöjd.

Sen bar det av till Stinsen en sväng då var det Marias tur att hitta saker. Efter det belv det bara lugnt. På kvällen blev det lydnad på sportfället ett tag sen kom Maria/Minna ner å vi tog en sväng till sen blev det hem å ligga isoffan en stund innan det va dax att sova.


På återseende

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lotta - 13 augusti 2013 10:48


Hej Idag blev det en extra lång sväng på morgonen men grymt skönt. Nu är hundarna trötta å jag kan plugga i lugn å ro ett tag. På återseende ? ...

Av lotta - 12 augusti 2013 21:30


hallojsan   Idag fick jag ett ryck så här på kvällen och köra lite lydnad, packade in hundarna i bilen och åkte ner till sportfälltet. Jag började att köra Molly, hon var jätteduktig. Vi körde kontaktövningar med störning, platsliggning och linfö...

Av lotta - 11 augusti 2013 11:02

Hejsansvejsan Idag gick vi själva på våran morgonsväng. Då blev det fart, få upp pulsen lite se om man kan få mindre tid på samma avstånd. Gick jättebra men nu sitter vi här på balkongen och eftersvettas allt tre hi hi På återseende ? ...

Av lotta - 6 augusti 2013 22:37

HejIdag tog vi oss ut till tungelsta och hälsade på två av Yankees barn, va några år sedan ja äg har träffat dom så det va jättekul att träffas. Ja ser Yankee så mycket i dom båda två. På återseende      ...

Av lotta - 4 augusti 2013 22:30


HalloI kväll passa ja på att träna lite inkallning med båda två. Va lite svårt från början men tillslut gick det jättebra och vi lyckades bra tillslut. Jag är supernöjd med deras uppträdande. På återseende        ...

Skapa flashcards