Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av lotta - 6 augusti 2011 23:30

hejsan


Idag Började jag & Yankee med att ta en långis med Maria/Minna. Sen fixade jag mig & fixade kaffe för att åka iväg till bakraby med pappa. Han kom & hämta mig med Impalan vid 10 sen drog vi iväg. Vi träffade Helene, Micke, Nova, Nellie & Lasse "Mickes pappa". Vi gick runt där en sväng sen fikade vi lite tog en sväng till. Sen åkte jag med pappa till Nynäs för att han skulle lämna in sin bil där, tanken va att jag skulle köra han till Danderyds bussstation men han missa bussen till landet för vi kom fram för sent. Så jag körde upp han till landet, det blev en lång dag & många mil i bilen.


När jag kom hem stoppade jag nått i magen för att sen bli hämtad av Helene/Micke. Vi tog en tur med deras Cadillac till Sveavägen. Där åkte vi nästan 3 varv innan bilden blev för varm & vi beslöt oss för att åka hem istället. Ett varv upp & ner för Sveavägen tog ca 1 h så de va sjukt många bilar där idag. Mysigt va de att bara sitta å titta på allt finns i stan. 

När jag kom hem blev det balkongen en sväng sen sängen i morgon ska jag åka & bada med syrran om vädret håller å sen ikea med pappa.


På återseende

  

Ovido - Quiz & Flashcards