Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av lotta - 9 oktober 2011 21:15

Hej


Då var det dax för debut för höstens träningssöndagar. Vi börja med att lägga spåren "Håkan la Yankee´s spår för att jag ville testa han" under tiden körde vi lite lydnad sen tog vi en fika & snacka lite. När det var dax att gå gick Maria bakom mig i spåret när vi hade kommit ca halva biten möter vi ett äldre par i skogen var på gubben börjar skrika åt mig att jag inte hörde hemma här & att jag skulle dra med min hund härifrån.  Både jag & Maria blev väldigt arga på han eftersom vi inte hade gjort nått alls. Efter att vi hade tjafsat en stund så fortsatte jag med spåret. Jag är mycket nöjd över dagen eftersom han spåra bra även om han va lite fel ute i mitten av spåret.  När vi var klara packa vi ihop & jag åkte hemåt. Belv en snabbis in på Chili sen hem.


På åteseende

  

Skapa flashcards