Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av lotta - 30 oktober 2011 18:08

Hejsan svejsan


Idag bär det av mot Järfälla igen för lite spår/lydnad. Eftersom dom hade glömt att ställa tillbaka klockan hade dom redan börjat när jag kom. Håkan la spår till Yankee idag. Jag gick med Maria under tiden sen gick Håkan med Nala å efter det så fikade vi så mitt spår fick ligga i 1 h.


När det var dax att gå så var Yankee på G som vanligt.

Resultatet av spåret blev:

Han starta starkt & med mycke tryck & fart, i mitten av spåret börja han jobba riktigt bra, så fort han gick utanför så stanna jag honom för att jag vill att han ska bli mera noggrann. Eftersom han inte gick över stenen så missade han nästan 1 apport.  Sen har jag köpt apportet i tyg/skin & den missade han helt till slutet blev han lite trött & seg men klara hela vägen utan problem  & hitta slutet.


Jag är ändå mycket nöjd över dagen eftersom han jobba på bra, körde lite budföring & det gick jättebra idag. Nu blir det lugnt i kväll.


på återseende

  

Ovido - Quiz & Flashcards