Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av lotta - 3 augusti 2011 17:00

Tja


Idag har jag gått upp tidigt för vi skulle åka på daxkryssning med Fia/Johan. Underbart väder fick vi med. Vi kom fram i tid började resan med att äta buffefrukost. Ja va inte så hungrig men lite gick ner ändå. Sen tog vi en sväng i taxfreen efter det satte vi oss på däck & bara njöt av solen, då mitt i allt får ja en känsla av att ja inte stängt av kaffekokaren "jobbigt" försökte fixa nån som kunde komma hem & kolla men ingen som va hemma har min nyckel "ännu jobbigare" nå ja tillbaka till kryssningen. 

På vägen hem bytte vi bort till andra sidan för att få mera sol, sen gick vi en sväng och handlade, e inte så mycke billigare än hemma men nått fynd hitta ja nog allt. Sen va det bara att vänta in att båten skulle komma i land. När vi kom hem var som TUR va kaffekokaren av stängd...pust... Så jag satte på lite nytt kaffe & packa upp. Ja å så ut med hunden en sväng. 

Sen var det dax att saldla om för att åka & jobba, ja jag vet hag har semester med de är bra pengar eftersom de inte kommer bli så mycke sånnt framöver nu när jocke ska plugga å allt.


Så nu ska jag åka iväg.

På återseende

  

Ovido - Quiz & Flashcards